ŞANLIURFA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİNDEN 7 MİLYONLUK TASARRUF
Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi Destek Hizmetleri Daire Başkanlığı Makine İkmal Şube Müdürlüğünde son 1 yılda 7 milyon lira tasarruf sağlandı.
Şanlıurfa Büyükşehir Belediye Başkanı Zeynel Abidin Beyazgül’ün titizlikle üzerinde durduğu konulardan biri olan tasarruf tedbirleri kapsamında Makine İkmal Şube Müdürlüğünde 7 milyon liralık büyük bir tasarruf sağlandı.
Alın terinin emekle harmanlandığı atölyelerde yapılan çalışmalar vatandaşlara hizmet olarak geri dönüyor. İkmal Şube Müdürlüğünde Büyükşehir Belediyesi kullanılan iş makinaları buradaki atölyelerde tamir edilerek tasarruf elde ediliyor.
İş makinalarının bakım ve onarım çalışmalarının yapıldığı atölyelerde Şanlıurfa’nın sermayesi hizmete dönüşüyor. Son 1 yıl içerisinde kendi atölyelerinde yapılan bakım-onarım çalışmalarıyla yaklaşık 7 milyon lira tasarruf sağlandı. Üreterek tasarruf sağlayan Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi, elde ettiği tasarrufla vatandaşlara daha kaliteli hizmet götürüyor.

Son Güncelleme: 12 Ağustos 2022 | Etiketler: 7 MİLYONLUK TASARRUF, BAŞKAN ZEYNEL ABİDİN BEYAZGÜL, ŞANLIURFA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİNDEN 7 MİLYONLUK TASARRUF, Şanlıurfa Büyükşehir Belediye Başkanı Zeynel Abidin Beyazgül, Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi, Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesinden
MEHMET NURİ SAMANCI `DAN JANDARMA TEŞKİLATI’NIN 187. KURULUŞ YIL DÖNÜMÜ MESAJI
MANGAL HOUSE GÖRKEMLİ BİR TÖRENLE BİRECİK’TE HİZMETE AÇILDI
İBRAHİM İPEK`TEN 14 MAYIS DÜNYA ÇİFTÇİLER GÜNÜ MESAJI
Radyo Dünyasının Efsane İsmi MAVİ, Betüş Ajans İle FunUp’ta Fırtınalar Estiriyor!
İBRAHİM İPEK`TEN 1 MAYIS EMEK VE DAYANIŞMA GÜNÜ KUTLAMA MESAJI
Ağrı İli Damızlık Koyun Keçi Yetiştiricileri Birliği Başkanı Mehmet Nuri Samancı`dan Müjde!