Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, “Ligin ilk yarısındaki maçların seyircisiz oynanması şeklinde Bilim Kurulu’nun önerisi oldu” dedi.
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, “Futbol, Bilim Kurulu gündeme geldi. Bu dönemde belli bir döneme kadar veya ilk yarısı için müsabakaların seyircisiz olması şeklinde bir öneri var. Seyircili olmaması, seyircisiz devam edilmesi şeklinde Bilim Kurulu önerisini yaptı. Yaklaşımımız budur.” diye konuştu.
AYRINTILAR GELİYOR..
KAYNAK:TRT SPOR
Son Güncelleme: 02 Eylül 2020 | Etiketler: AB, AK PARTİ, ANKARA, Bilim Kurulu gündeme geldi, chp, cumhurbaşkanı erdoğan, DEVLET BAHÇELİ, DÜNYA, EKONOMİ, EMNİYET, FUTBOL, gelişmeler, google, google haberler, güncel haber, gündem, HABERLER, HAYAT, İLLER, istanbul, JANDARMA, KEMAL KILIÇDAROĞLU, KÜLTÜR SANAT, MAGAZİN, MHP, Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, SALGIN, SİYASET, SİYASİLER, son dakika, SPOR, TSK, TÜRKİYE, ÜLKELER, virüs
В Калининграде «Единая Россия» проводит тренировки по единоборствам для старшего поколения
Birleşik Rusya Kadın Hareketi’nin girişimiyle Çuvaşistan’da Kırsal Kadınlar Günü kurulmuştur
По инициативе «Женского движения Единой России» в Чувашии учредили День сельской женщины
Birleşik Rusya, Kazan’da bir çalışma gençlik forumu düzenledi
Birleşik Rusya, Orenburg Oblastı’ndaki Buguruslan’da mağdurlara yardım sağlamaya devam ediyor
«Единая Россия» продолжает оказывать помощь пострадавшим в Бугуруслане Оренбургской области