KURBAN BAYRAMINDA BÜYÜKŞEHİR OTOBÜSLERİ ÜCRETSİZ
Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesince alınan karar doğrultusunda vatandaşların Kurban Bayramı’nı daha rahat ve huzur içinde geçirmeleri ve ziyaretlerini gönül rahatlığıyla yapabilmeleri amacıyla şehir içi toplu taşıma araçları 9 – 12 Temmuz arasında ücretsiz hizmet verecek.
Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi, Kurban Bayramı dolayısıyla Büyükşehir Belediyesi’ne ait otobüslerin ücretsiz ulaşım hizmeti vereceğini açıkladı. 9 Temmuz Cumartesi bayramın birinci günü başlayacak uygulama, 12 Temmuz Salı günü gününe kadar devam edecek.
Bayramda vatandaşların ziyaretlerini rahat bir şekilde yapabilmeleri adına bayram süresince ücretsiz toplu taşıma hizmetine giden Büyükşehir Belediyesi, vatandaşların Kurban kesim alanlarına daha kolay ulaşmaları ve mezarlık ziyaretlerini daha rahat gerçekleştirmelerini sağlayacak.
Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Daire Başkanlığından yapılan açıklamada “Şehir içi ulaşımda kullanılan Büyükşehir Belediyesi’ne ait otobüsler Kurban Bayramı boyunca vatandaşlarımıza ücretsiz hizmet verecektir” denildi.

Son Güncelleme: 07 Temmuz 2022 | Etiketler: BÜYÜKŞEHİR OTOBÜSLERİ ÜCRETSİZ, KURBAN BAYRAMINDA BÜYÜKŞEHİR OTOBÜSLERİ ÜCRETSİZ, Kurban Bayramında, Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi
MEHMET NURİ SAMANCI `DAN JANDARMA TEŞKİLATI’NIN 187. KURULUŞ YIL DÖNÜMÜ MESAJI
MANGAL HOUSE GÖRKEMLİ BİR TÖRENLE BİRECİK’TE HİZMETE AÇILDI
İBRAHİM İPEK`TEN 14 MAYIS DÜNYA ÇİFTÇİLER GÜNÜ MESAJI
Radyo Dünyasının Efsane İsmi MAVİ, Betüş Ajans İle FunUp’ta Fırtınalar Estiriyor!
İBRAHİM İPEK`TEN 1 MAYIS EMEK VE DAYANIŞMA GÜNÜ KUTLAMA MESAJI
Ağrı İli Damızlık Koyun Keçi Yetiştiricileri Birliği Başkanı Mehmet Nuri Samancı`dan Müjde!