Kadıköy Belediyesi tarafından pandemi sürecinde hiçbir sabit geliri olmayan ve ekonomik olarak zor bir süreçten geçen müzisyenlere destek olmak amacıyla kurulan Kadıköy Belediyesi Pandemi Orkestrası’nın dördüncü konserinde orkestrayı şef İbrahim Yazıcı yönetti. Her konserde farklı orkestra sanatçılarının yer aldığı, solist ve şeflerin ise gönüllü olarak sahne aldığı Pandemi Orkestrasının bu seferki konuğu piyanist Gülsin Onay oldu. Sosyal mesafe kuralları salondaki izleyiciler kadar, sahnedeki müzisyenler için de geçerli idi. Sanatçılar eserleri maske ile icra ederken, nefesli çalgıların aralarına şeffaf separatörler yerleştirildi. Konserde Chopin’in 2 No’lu Piyano Konçertosu ile Haydn’ın 92 No’lu Senfonisini icra etti. Konser, 19 Mart’ta Mobilet üzerinden de izlenebilir. Pandemi Orkestrası konserleri 29 Mart’ta beşinci konseri ile Hakan Şensoy ile Cihat Aşkın’ın; 13 Nisan’da da Murat Cem Orhan ve Poyraz Baltacıgil’in katılımlarıyla devam edecek.
Pandemi sürecinde geliri olmayan orkestra sanatçılarına destek olmak amacıyla kurulan Kadıköy Belediyesi Pandemi Orkestrası, Süreyya Operası’nda şef İbrahim Yazıcı ve piyanist Gülsin Onay’la sahne aldı.
Kaynak: Zirve Haber Ajansı [ZHA]
Son Güncelleme: 10 Mart 2021 | Etiketler: Kadıköy Belediyesi Pandemi Orkestrası
MEHMET NURİ SAMANCI `DAN JANDARMA TEŞKİLATI’NIN 187. KURULUŞ YIL DÖNÜMÜ MESAJI
MANGAL HOUSE GÖRKEMLİ BİR TÖRENLE BİRECİK’TE HİZMETE AÇILDI
İBRAHİM İPEK`TEN 14 MAYIS DÜNYA ÇİFTÇİLER GÜNÜ MESAJI
Radyo Dünyasının Efsane İsmi MAVİ, Betüş Ajans İle FunUp’ta Fırtınalar Estiriyor!
İBRAHİM İPEK`TEN 1 MAYIS EMEK VE DAYANIŞMA GÜNÜ KUTLAMA MESAJI
Ağrı İli Damızlık Koyun Keçi Yetiştiricileri Birliği Başkanı Mehmet Nuri Samancı`dan Müjde!