BÜYÜKŞEHİR ZABITA’DAN OTOBÜSLERDE KLİMA DENETİMİ
Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi Zabıta Daire Başkanlığı, kentte hizmet veren şehir içi ulaşım araçlarında “klima” denetimi yaptı.
Hava sıcaklığının arttığı Şanlıurfa’da vatandaşların sağlığını ve rahatını düşünen Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi, toplu taşıma araçlarında klima denetimi gerçekleştirdi.
Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi Zabıta Daire Başkanlığı Trafik Zabıta Müdürlüğü ekipleri, şehir içi özel halk otobüsleri ve belediyeye ait otobüslerde klimaları denetledi.
Otobüslerin içine girerek şoförleri klima konusunda uyaran ekipler, klimaların çalışıp çalışmadığını da kontrol etti.
Şanlıurfa genelinde denetimlerini sürdüren zabıta ekipleri, toplu taşıma aracında seyahat eden vatandaşları, klimasını çalıştırmayan veya kurallara riayet etmeyen toplu taşıma aracının plaka, tarih ve saat bilgilerini ALO 153 iletişim merkezine iletmelerini istedi.
Zabıta ekipleri, Kent genelinde şehir içi ulaşım araçlarına yönelik klima denetimlerini sürdürüyor.

Son Güncelleme: 06 Haziran 2022 | Etiketler: BÜYÜKŞEHİR ZABITA’DAN OTOBÜSLERDE KLİMA DENETİMİ, Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi, Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi Zabıta Daire Başkanlığı
MEHMET NURİ SAMANCI `DAN JANDARMA TEŞKİLATI’NIN 187. KURULUŞ YIL DÖNÜMÜ MESAJI
MANGAL HOUSE GÖRKEMLİ BİR TÖRENLE BİRECİK’TE HİZMETE AÇILDI
İBRAHİM İPEK`TEN 14 MAYIS DÜNYA ÇİFTÇİLER GÜNÜ MESAJI
Radyo Dünyasının Efsane İsmi MAVİ, Betüş Ajans İle FunUp’ta Fırtınalar Estiriyor!
İBRAHİM İPEK`TEN 1 MAYIS EMEK VE DAYANIŞMA GÜNÜ KUTLAMA MESAJI
Ağrı İli Damızlık Koyun Keçi Yetiştiricileri Birliği Başkanı Mehmet Nuri Samancı`dan Müjde!