BÜYÜKŞEHİR KONFORLU ULAŞIM AĞINI GENİŞLETİYOR
Şanlıurfa kent merkezi ve ilçelerde konforlu ulaşım ağını genişletme hedefiyle yeni yollar yeni bulvarlar açan ve şehre nefes aldıran Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi Devteşti Mahallesi Millet Bahçesi önündeki yolda asfalt çalışmalarını tamamladı.
Şanlıurfa Büyükşehir Belediye Başkanı Zeynel Abidin Beyazgül’ün büyük önem verdiği çalışmalardan biri olan konforlu ulaşım ağının genişletilmesi direktiflerini yerine getiren Büyükşehir Belediyesi Fen İşleri Daire Başkanlığı ekipleri Haliliye ilçesinde yapımı devam eden Millet Bahçesinin bulunduğu yolu asfaltla buluşturdu.
Büyükşehir Belediyesi tarafından daha önce asfaltı tamamlanan Kuzey-Batı çevre yoluna paralel bağlantılı olan Kondu Caddesi ile birleşecek Millet Bahçesi yolunun tamamlanmasıyla birlikte bölge rahat bir nefes aldı.
Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi ekipleri kent merkezi ve ilçelerdeki hizmetlerin daha hızlı, kaliteli bir şekilde gerçekleştirilmesi amacıyla asfalt çalışmalarını belirlenen program dâhilinde kent merkezi ve 13 ilçede uygulamayı sürdürüyor.

Son Güncelleme: 22 Ağustos 2022 | Etiketler: BAŞKAN ZEYNEL ABİDİN BEYAZGÜL, BÜYÜKŞEHİR KONFORLU ULAŞIM AĞINI GENİŞLETİYOR, Şanlıurfa Büyükşehir Belediye Başkanı Zeynel Abidin Beyazgül, Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi
MEHMET NURİ SAMANCI `DAN JANDARMA TEŞKİLATI’NIN 187. KURULUŞ YIL DÖNÜMÜ MESAJI
MANGAL HOUSE GÖRKEMLİ BİR TÖRENLE BİRECİK’TE HİZMETE AÇILDI
İBRAHİM İPEK`TEN 14 MAYIS DÜNYA ÇİFTÇİLER GÜNÜ MESAJI
Radyo Dünyasının Efsane İsmi MAVİ, Betüş Ajans İle FunUp’ta Fırtınalar Estiriyor!
İBRAHİM İPEK`TEN 1 MAYIS EMEK VE DAYANIŞMA GÜNÜ KUTLAMA MESAJI
Ağrı İli Damızlık Koyun Keçi Yetiştiricileri Birliği Başkanı Mehmet Nuri Samancı`dan Müjde!