Şanlıurfa Eyyübiye Belediye Başkanı Mehmet Kuş, 3 Aralık Dünya Engelliler günü nedeniyle bir mesaj yayımladı. Başkan Kuş, “Herkesin birer engelli adayı olacağının bilincindeyiz. Her zaman engelli kardeşlerimizin yanındayız.” Dedi.
Eyyübiye Belediye Başkanı Mehmet Kuş, 3 Aralık Dünya Engelliler günü nedeniyle bir mesaj yayımladı. Başkan Kuş, “Herkesin birer engelli adayı olacağının bilincindeyiz. Her zaman engelli kardeşlerimizin yanındayız.” Dedi. Eyyübiye Belediye Başkanı Mehmet Kuş, 3 Aralık Dünya Engelliler günü nedeniyle bir mesaj yayımladı. Başkan Kuş mesajında şunları söyledi,”Herkesin birer engelli adayı olacağının bilincinde olarak sadece bir gün değil her zaman kardeşlerimizin yanındayız ve destekçisiyiz. Engelli bireylerimizi topluma kazandırmak ve hayatlarını kolaylaştırmak adına çalışmalarımız devam ediyor. Dezavantajlı gruplara yönelik Eyyübiye Belediyesi olarak pozitif ayrımcılık gösteriyoruz. Hayatlarını zorluklar içinde idame ettirmeye çalışan ve birçok sıkıntıya göğüs geren engelli kardeşlerimizin sorunlarının farkındayız. Unutmamalıyız ki hepimiz bir engelli adayıdır ve engelliler için atılan her adım sadece engelli vatandaşlarımız için değil kendimiz için de atılmış kadar önemlidir. Bu duygu ve düşüncelerle 3 Aralık Dünya Engelliler Günü’nde tüm engelli kardeşlerimize sevgi ve saygılarımı sunuyor, 3 Aralık dünya Engelliler Günü’nü kutluyorum. “
ABDULLAH YİĞİT-ŞANLIURFA
Son Güncelleme: 28 Ocak 2021 | Etiketler: BAŞKAN KUŞ’TAN 3 ARALIK DÜNYA ENGELLİLER GÜNÜ MESAJI, Eyyübiye Belediye Başkanı Mehmet Kuş, EYYÜBİYE BELEDİYESİ
MEHMET NURİ SAMANCI `DAN JANDARMA TEŞKİLATI’NIN 187. KURULUŞ YIL DÖNÜMÜ MESAJI
MANGAL HOUSE GÖRKEMLİ BİR TÖRENLE BİRECİK’TE HİZMETE AÇILDI
İBRAHİM İPEK`TEN 14 MAYIS DÜNYA ÇİFTÇİLER GÜNÜ MESAJI
Radyo Dünyasının Efsane İsmi MAVİ, Betüş Ajans İle FunUp’ta Fırtınalar Estiriyor!
İBRAHİM İPEK`TEN 1 MAYIS EMEK VE DAYANIŞMA GÜNÜ KUTLAMA MESAJI
Ağrı İli Damızlık Koyun Keçi Yetiştiricileri Birliği Başkanı Mehmet Nuri Samancı`dan Müjde!